Pärast pandeemia algust on nüüd lõpuks meie kõigi maailma tagasi imbunud need, kelleta varem ei oleks elu ette kujutada osanudki. Loomulikult on jutt viimase peal välimuse, mesise jutu ning vankumatu enesekindlusega noortest, keda pea iga kaubanduskeskuse ukse juures võib kohata.

Tellijale Tellijale

Sellisel müügitööl on loomulikult ilmselge kasu ettevõttele, sest otsekontakt potentsiaalse kliendiga suurendab üldist müüki, ning paljude sõnul on see kasulik ka müügimeestele, kes oma veenmis- ja müügioskusi lihvida saavad. Head aga süütutele kaubanduskeskuse külastajatele, kes võib-olla on jooksnud poodi kõigest ühe piimapaki järele, väga palju ei leia. Ainus on see üks miljonist võimalus, et sul on täpselt see Telia või LHV pakett just sel päeval puudu ning sa tõesti ei ole seda varem internetist leidnud. Taas kord, see võimalus on enamasti ikkagi üks miljonist.

Seepärast püüavad tavakülastajad tihti müügimehest kõrvale hiilida, et saaks selle piimapaki kiirelt kätte ning võimalikult ruttu tagasi koju pannkooke küpsetama. Kui aga oled olukorras, kus sul pole võimalik teisest uksest minna, pole tuju müügilauast üle hüpata või müügimehe jalge vahelt läbi lipsata, kuidas ikkagi vältida vestlust aktiivsete müügimeestega, keda pea igas kaubanduskeskuses kohtab?