Seksnukud – kellele ja miks?

Copy
Foto: 4dimensioon

Seksnukud on tabu. 4jalehe viimase numbri vahel olnud kallite – tavahind 2990 eurot – kuid elutruude seksnukkude reklaam jõudis Facebooki gruppi „Meedia- ja reklaamipärleid meilt ja mujalt”, kus nii nukku kui ka võimalikke kasutajaid aasivaid kommentaare kogunes sadakond.

Vibraatoritest on aga saanud osa naiste iseseisvumisest. Suurbritannia progressiivse feminismi ikoonid Florence Given ja Chidera Eggerue on oma tänavu ilmunud raamatutes asetanud eneserahuldamise terveks täiskasvanuks kasvamise keskmesse: selleks, et mitte jääda lõksu sõltuvussuhetesse või muul moel individuaalset arengut pärssivatesse suhetesse, pead naisena olema võimeline enda eest hoolitsema nii majanduslikult, emotsionaalselt kui ka füüsiliselt. Eneserahuldamine on selles kontekstis oma tervise eest hoolitsemise sama oluline osa kui hommikune smuuti või trenn. 

Kas oleme orgasmilõhet lappides mehed seksmänguasjade maailmast välja jätnud? Kes on seksnukkude sihtrühm ja kas nad on tõesti veidrikud? Asusin asja uurima. 

Märksõnad

Tagasi üles