Klienditeenindus. Pikad tunnid, olematu lõuna ja palju stressi

Copy
Artikli foto
Foto: Andre Taal.

Klienditeenindaja ametit peetakse lihtsaks. Öeldakse: „See ei ole mingi töö, lihtsalt seisad ja räägid inimestega ju.“ Kuid tegelikult on lood teisiti. Pikad päevad, kiire tempo ning erinevad kliendid, kellest igaühel on erisoovid, on klienditeenindaja igapäevaelu. Leti taga on aga siiski päris inimene, kelle naeratuse taga peitub hulk raskusi, mis selle ametiga kaasnevad.

Rainis Pajumäe on töötanud nii koka, teenindaja, kelneri kui ka baarmenina kokku üle kümne aasta. Töö kõrvalt haldab ta meemilehte „Restomeemid“. „Minu jaoks on klienditeeninduse esmane tähendus külalislahkus,“ sõnas Pajumäe. 

Tema sõnul on kõige tähtsam luua kliendiga kontakt. „Minu arvates nõuab see sinult endalt suurt empaatia- või äratundmisvõimet. Kõik inimesed on erinevad. Sa ei saa teenindada ühte lauda samamoodi, nagu sa teenindasid kõrvallauda,“ sõnas Pajumäe. 

Tagasi üles